.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چکیده برنامه های عظیم‌‌‌‌‌‌زاده نامزد دهمین دوره ریاست اتاق ایران
نامزد کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران برنامه‌ها و نظرات خود را درخصوص اداره اتاق در دوره دهم ارائه کرد

 

شمال نیوز: نامزد کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران برنامه‌ها و نظرات خود را درخصوص اداره اتاق در دوره دهم ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز، احد عظیم‌‌‌‌‌‌زاده خود را تاجری موفق می‌داند که کار در بازار را از صفر شروع کرده و به مرحله تاجری بین‌المللی رسیده‌است.

او در سخنان خود مصرا به ارائه «لایحه» در صورت کسب ریاست اتاق به مجلس برای بهبود امور اتاق اشاره کرد و اینکه می‌‌‌‌‌‌ایستد تا نتیجه مطلوب خود را بگیرد، نه اینکه صرفا پیشنهاد بدهد.

عظیم‌‌‌‌‌‌زاده به شکل مشخص اشاره کرد که در صورت ریاست، قانون اتاق بازرگانی را برای مهیا‌شدن فعالیت تشکل‌ها تغییر می‌دهد و به آنچه ظلم کنونی که مانع از کاندیدا‌شدن آنها است، می‌خواند، پایان می‌دهد.

سخنان او همچنین حاوی خاطرات زیادی از زندگی شخصی‌اش بود از جمله پیشنهاد به بنز آلمان در اشتوتگارت برای تغییر شکل طراحی ماشین‌‌‌‌‌‌های خود و دریافت جایزه؛ او این مساله را با این موضوع مرتبط کرد که در صورت ریاست به پیشنهاد هرکسی گوش خواهد داد.

او همچنین از تلاش برای افزایش تعداد اعضای هیات‌رئیسه اتاق به ۹نفر خبر داد و گفت این تعداد برای ایران عدد کمی است. و این عدد به ۱۱ یا ۱۳ نفر برسد.

عظیم‌‌‌‌‌‌زاده وعده داد در صورت انتخاب به عنوان ریاست اتاق ایران درآمد چهار در‌هزار آن را به دو‌برابر می‌رساند و آن را برای تشکل‌ها خرج می‌کند.

عظیم‌‌‌‌‌‌زاده خود را ریسک‌‌‌‌‌‌پذیر توصیف کرد و گفت: در بازار فرش آنقدر خرید می‌کرده‌ است که همه منتظر ورشکستگی او بودند.
او علاوه‌بر این وعده داد در صورتی‌که بودجه‌‌‌‌‌‌های پژوهشی کم باشد از جیب خود آن را پرداخت می‌کند و نمونه‌‌‌‌‌‌ای از ایجاد یک مجتمع ۶ منظوره در تبریز به خرج خود را که بنا به درخواست امام‌جمعه این شهر ایجاد شده‌است، شاهدی بر صحت سخنان خود آورد.

او همچنین با انتقاد از رئیس اتاق تبریز که بنا به ادعای او نرخ بیکاری تبریز را صفر اعلام کرده‌است این نرخ را ۲/۸‌درصد بیان کرد.

این تاجر فرش و پتروشیمی همچنین از به‌کارگیری گسترده زنان در صورت برنده‌شدن در انتخابات خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.